close

 [ 我無處可歸,也無法想像如果我去找的話,起源會是什麼模樣。我一輩子都在逃離。然而,許多人確實擁有著什麼,而那樣很美好,但我喜歡一切自己來。我覺得我非這麼做不可,我將這種處境當作一種挑戰,這讓我躍躍欲試。]

          蘇珊桑塔格 Susan Sontag

  

Hi my dearest Dream, it's been long time seeing you! Just let you know I still remember the warmth and brightness you once gave to me and I haven't forgotten any of it. 

嗨!我最親愛的夢想,好久不見了。

只想要讓你知道,我一直都記得那你曾經給予過的溫暖和光明,我也從未遺忘過。

I know you must be watching over me as a guardian in an unknown place that seems so far yet so near. Please be assured that I am trying every possibility of myself to reach the place that has your existence. 

我相信你一定在某處看守著我,那看似遙遠卻臨近的之地。我也保證我會嘗試所有的可能性,努力到達有你存在的地方。

My dearest, knowing you will be patiently waiting, I can't help to imagine thousands of scenarios when the day we finally meet. 

我最親愛的,知道你將會在某處耐心的等待,我便不禁開始幻想千萬種情境,想像我們終於在某一天相遇了。

 


正是因為那回不去的起點讓人覺得開心,這麼大的世界,讓我走得更遠吧 !

 Good luck to you, and good luck to me :) 

祝你好運,然後也祝我好運。









arrow
arrow
    全站熱搜

    Angellllyun0912 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()